Gdzie jesteś: RealizacjeHENRYK KANIA S.A.

Case study

HENRYK KANIA S.A.

Zakres prac:

webmarketing internetowymobile

FIRMA HENRYK KANIA S.A. TO ZAKŁADY MIĘSNE ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, KTÓRE OD LAT ŁĄCZĄ ZE SOBĄ NOWOCZESNOŚĆ Z TRADYCJĄ

Ciekawy i duży projekt dla klienta jakim jest firma Henryk Kania S.A.. Marka ta jest połączeniem jakości, tradycji i rzemiosła w każdej cząstce tworzenia produktu, jak i biznesu. Wyzwaniem dla nas było w jak najlepszy sposób zobrazowanie tego na responsywnej stronie internetowej, która od razu na pierwszy rzut oka ma kojarzyć się z wyróżnikami firmy. Serwis dedykowany inwestorom i konsumentom, którzy mogą znaleźć pokazaną w przyjemny sposób historie i produkty firmy Henryk Kania.

 

Dodakowo dla konsumentów na stronie internetowej jest dział z przepisami kucharskimi podzielony na kategorie. We współpracy z działem marketingu stworzyliśmy stronę wizerunkową marki, gdzie każdy najmniejszy element graficzny jest przemyślany i dopasowany do brandu. Jest to projekt otwarty, co oznacza, że na bieżąco obsługujemy wszystkie zmiany i rozszerzenia oraz zajmujemy się promocją strony w wyszukiwarkach. 

Projekt
Projekt

Współpraca z sugar3*

REFERENCJE

Agencji interaktywnej sugar3* powierzyliśmy realizację kompleksowego zaprojektowania i stworzenia nowej strony internetowej, a także jej pozycjonowanie.

Potwierdzamy, że agencja sugar3* w pełni wywiązała się ze swoich obowiązków. Świadczy usługi na wysokim poziomie, wykazując się kreatywnością i dobrym kontaktem z Klientem.

Dominika Rąba

Wiceprezes Zarządu

ZM Henryk Kania S.A.